השר בן צור: "נעניק טיפול לכל מתנדבי ארגוני ההצלה"

המהדורה המרכזית No Comments on השר בן צור: "נעניק טיפול לכל מתנדבי ארגוני ההצלה"

שר העבודה יואב בן צור למימרן במהדורה המרכזית ב'קול חי': "הקבינט הכלכלי חברתי מתפקד כממשלה אזרחית. כלל משרדי הממשלה עובדים ללא הרף. קמה מנהלת תקומה לתכלול נושא המפונים והמועצות. בנוסף, אמור לקום גוף מתכלל אזרחי לכללי משרדי הממשלה בנושאים האזרחיים. אבל גם כיום יש מוקדים שעונים על כל שאלה"

יואב בן צור צילום: פלאש 90
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה יואב בן צור, שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "שערי הגיהינום נפתחו על ארגון חמאס – שהתנהג כמו דאע"ש. המראות היו קשים מנשוא, אי אפשר להכיל. לפני 80 ילד יהודי בגטו ורשה הרים את ידיו. בע"ה זה לא יקרה שוב. מדינת ישראל תביס את החמאס. 

הוא התייחס להתגייסות משרדו לטיפול בהשלכות החברתיות: "במשרד העבודה מיד הבינו את המצב. ביטוח לאומי עומד לצד המשפחות. נתנו הקלות מהיום הראשון, שילמנו מקדמות על הפיצויים, אנחנו מלווים את המשפחות. הוצאנו קול קורא על סך 60 מיליון ש"ח לטובת טיפולים נפשיים למתנדבי ארגוני ההצלה, שלדעתי כולם יצטרכו טיפולים. ועוד הרבה דברים שעשינו במיידי, בלי בירוקרטיה".

עוד הוסיף השר בן צור: "הקבינט הכלכלי חברתי מתפקד כממשלה אזרחית. כלל משרדי הממשלה עובדים ללא הרף. קמה מנהלת תקומה לתכלול נושא המפונים והמועצות. בנוסף, אמור לקום גוף מתכלל אזרחי לכללי משרדי הממשלה בנושאים האזרחיים. אבל גם כיום יש מוקדים שעונים על כל שאלה".



0 תגובות